Uwaga kierowcy! Zamknięta droga Bielawa-Pieszyce! [WIDEO]

poniedziałek, 16.9.2019 10:51 76835 87

Informujemy, że w związku z remontem przejazdu kolejowego w km 1,286 linii kolejowej nr 341, w miejscowości Bielawa - skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2877 D w ciągu ulicy Bohaterów Getta z linią kolejową nr 341od 16 września przejazd został całkowicie zamknięty dla ruchu kołowego. Objazd odbywa się przez Dzierżoniów. Planowany termin zakończenia przac - 22.09.2019 r.

Więcej informacji - czytaj TUTAJ

Przeczytaj komentarze (87)

Komentarze (87)

Odpowiadasz na komentarz:
czwartek, 01.01.1970 01:00
Ta inwestycja ma patronat z samej "góry" tzn. że ten odcinek będzie pierwszym z programu "kolej plus"
poniedziałek, 16.09.2019 12:09
a przed torami w prawo nie da sie pojechać?
. poniedziałek, 16.09.2019 17:38
Da się
Ada poniedziałek, 16.09.2019 19:51
Czyli od strony pieszyc można skręcić w prawo i przez os Wlokniarzy przejechać???
R poniedziałek, 16.09.2019 23:46
Już nie będzie można, mieszkańcy osiedla zadbali o to żeby objazd odbywał się tak jak został wyznaczony, czyli przez ddz. Zostanie postawiony znak oraz patrol policji. Nie ma za co.
Joker wtorek, 17.09.2019 06:07
A to ich prywatna droga???
niedziela, 22.09.2019 15:22
dokładnie, czy to jest prywatna droga????
czwartek, 19.09.2019 15:50
DO BIELAWY NIE TRZEBA JECHAC PRZEZ DZIERZONIOW, MOZNA SKRECIC PRZED TORAMI W PRAWO I MOZNA DOSTAC SIE BEZ PROBLEMU DO CENTRUM
Zgred poniedziałek, 16.09.2019 16:56
Obiecali artykuł na ten temat ponad tydzień temu i nic.Mam maila od doby zapowiadający artykuł.I cisza.Podpuscili nas i sonduja poparcie dla przeciwników rweitalizacji kolei do Bielawy.
środa, 18.09.2019 14:55
Ciekawe czy DOBA wie coś na temat budowy galerii w Dzierżoniowie?
środa, 18.09.2019 16:24
Już odnalazł się inwestor?
guliwer wtorek, 17.09.2019 21:03
Lotnisko też by się przydało :) tak jak w Radomiu
poniedziałek, 16.09.2019 12:11
Po PIERWSZE ! BRAK POZWOLEŃ NA BUDOWĘ TORÓW !
PO DRUGIE: TORY NIEPOTRZEBNE BO BLOKUJĄ BUDOWĘ OBWODNICY DZIERŻONIOWA - CZEGOŚ CO JEST 20 X BARDZIEJ POTRZEBNE MIESZKAŃCOM NIZ CIUCHCIA
poniedziałek, 16.09.2019 14:53
Jak można budować tory jak one zostały zbudowane w 1891 roku
poniedziałek, 16.09.2019 15:32
Hejtować to spadaj do Brejzy.
MH wtorek, 17.09.2019 02:48
Żeby nie blokować obwodnicy to zrobią rondo. ;)
FC JAZZ wtorek, 17.09.2019 11:29
Wystarczy ze JA wyrazam zgode.Kolej była jest i będzie! Zapamiętaj. Obwodnica nie potrzebna!To nie Warszawa że jest koniecznością! Takie wygwizdowy jak nasze potrzebują kolei!Pomyśl chłopaku.Oj Pomyśl.
Cytujący poniedziałek, 16.09.2019 12:15
CYTAT. Żadna samowola. To jest budowa mająca na celu przywrócenie parametrów obiektu budowlanego - w tym wypadku istniejącej linii kolejowej. W ten sposób prowadzi się wszystkie prace rewitalizacyjne na sieci kolejowej - właśnie na zgłoszenie robót budowlanych. Nierentownego? A ile dopłacamy do budowy i utrzymania dróg, gdzie nikt nie ponosi opłat za korzystanie? Ta linia kolejowa należy się mieszkańcom jak psu buda i ludzie na pewno będą z niej korzystać. Proponuję porównać casus rewitalizacji linii Poznań-Wągrowiec.
poniedziałek, 16.09.2019 14:18
Jak to nie płacimy za utrzymanie dróg? A na co idą podatki z paliwa?
Dd poniedziałek, 16.09.2019 14:56
A wojewoda dolnośląski wydający zezwolenie jest innego zdania....
poniedziałek, 16.09.2019 15:45
To nie jest żadna "rewitalizacja". Stary tor rozebrano całkowicie a teraz buduje się zupełnie nowy. To jest rozbiórka i budowa z nie remont.
Baba Jaga wtorek, 17.09.2019 18:43
A jak twoim zdaniem można wymienić podkłady bez usunięcia szyn?
wtorek, 17.09.2019 05:20
Oj widzę, że zupełnie nie masz pojęcia o kolei i w ogóle o budowach.
Arti poniedziałek, 16.09.2019 20:36
Zagadka? Ile to jest - pół tora plus półtora?
wtorek, 17.09.2019 17:13
2 tory wy głąby :D
poniedziałek, 16.09.2019 21:52
1 tor ?
P poniedziałek, 16.09.2019 22:44
3 litry lub szesc flaszek
poniedziałek, 16.09.2019 23:00
Proste, 2 tory.
Arti wtorek, 17.09.2019 07:49
Pół tora + pół tora to jeden tor a półtora + półtora to trzy tory...
wtorek, 17.09.2019 12:45
Skandal!!!
wtorek, 17.09.2019 09:31
A ten syf przy skupie złomu tak zostanie ?
Zgred poniedziałek, 16.09.2019 16:11
"NIELEGALNA" tylko zdaniem zrozumiałych doktorów i jednego przemadrzalego "prawnika".
poniedziałek, 16.09.2019 16:28
Nielegalna zdaniem WOJEWODY i INSPEKTORA BUDOWLANEGO!!! czy mamy brać przykład z pana radnego wojewódzkiego, który wie lepiej i robić samowolę budowlaną powołując się na przykład Bielawy? brawo wy!!!
poniedziałek, 16.09.2019 16:24
Ale się pitolom z tym, na zachodzie w jeden dzień to by zrobili, skoordynowani ludzie i ich ilość i odpowiedni sprzęt.
poniedziałek, 16.09.2019 17:22
Ta linia kolejowa to chory , nie mający żadnego ekonomicznego uzasadnienia pomysł jakich wiele w naszym kraju. Już widzę otwarcie z pompą, zespoły ludowe, orkiestra dęta , dzieciaczki z chorągiewkami a na tym tle szczerzący w szerokim uśmiechu zęby Dworczyk, Morawiecki a może i sam prezes. Tylko po co ten cyrk i dla kogo? I po szynach pomkną pociągi widma z pustymi wagonami, ale co tam , będziemy mieć kolej.
wtorek, 17.09.2019 05:16
Najwięcej ma ten do powiedzenia, który nie jeździ pociągami tylko trolluje! Tak, nie jeździ, bo jakby jeździł to by wiedział, że wcale pociągi nie wożą powietrza, a wręcz tłumy (szczególnie w weekendy). Ten kto jechał, to potwierdzi moje słowa.
ZACZEK poniedziałek, 16.09.2019 18:19
Bozia rozumu nie dala, szkola wiedzy poskapila no i objawil sie ekspert od ekonomi , komunikacji , polityki murowany kandydat na szefa katedry MNIEMANOLOGII STOSOWANEJ na UNIWERSYTECIE DZIERZONIOWSKIM.
GAUDEAMUS IGITUS !
poniedziałek, 16.09.2019 18:48
zobaczymy po roku..jak przystanki trawą zarosną czy powiesz przepraszam...
MH wtorek, 17.09.2019 03:05
Czechy, Włochy, Hiszpania, Francja, Niemcy - bez problemu dojedziesz pociągiem. Nie jeżdżą puste. To tak jakby obraz ogólnej kondycji kraju.
wtorek, 17.09.2019 06:49
A czyż obrazem dobrej kondycji nie jest ochrona zdrowia i opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi? Dobre i dostatnie państwo dba o te sfery, bo bogactwo państwa zależy w dużej mierze od zdrowia jego obywateli. Jeśli już tak za wzór kolejnictwa stawiasz te kraje, postaw je za wzór w ochronie zdrowia , który jest daleko przed nami a wydaje mi się ,że to powinien być priorytet.Tak, właśnie gdy państwa nie stać na wszystko , powinno się kierować priorytetami a nie jak obecnie selekcją naturalną.
poniedziałek, 16.09.2019 18:41
No niestety, ten tor to tryumf polityki nad rozumem. Ostatnio to tak częste jak za poprzedniej komuny.
poniedziałek, 16.09.2019 23:02
ojj będzie jeździł przecież maszynista i konduktor... Zawsze to dwie osoby
p poniedziałek, 16.09.2019 17:06
Krzywe te tory jak makaron ,gdzie inspektor nadzoru?
KD wtorek, 17.09.2019 01:02
Na koniec przejedzie profilarka nawierzchni i tory beda proste
wtorek, 17.09.2019 05:22
Takie głupie komentarze to tylko na doba.pl. Na stacji Dzierżoniów Śląski już czeka podbijarka, żeby to wszystko wyrównać. Dla niektórych, to powinni uruchomić instytucję inspektora trzeźwego myślenia. :D
bielawianin poniedziałek, 16.09.2019 19:50
jak kolega by sie troche interesowal to by wiedzial ze przyjedzie maszyna i je wyrowna ot co!
poniedziałek, 16.09.2019 20:34
Do Bielawy bedzie jezdził złoty pociąg?
poniedziałek, 16.09.2019 16:23
zobaczycie ile jeszcze się nadenerwujemy przez te cholerne torowiska, były przejazdy co kawałek ale to już koniec. Teraz trzeba się naszykować na stanie przed zamkniętymi szlabanami co trochę i objeżdżaniem tego goowna po 5km
RAFAŁ poniedziałek, 16.09.2019 16:54
Srednio co 90 minut bedzie zamkniety przejazd aby mogl szybko przejechac zwykły szynobus . Aż tak Cię przeraża perspektywa stania przed zamkniętym szlabanem?
poniedziałek, 16.09.2019 21:52
Idiotyzm do kwadratu! Bielawa miasto rond i szlabanów! Podziękujcie Patrykowi H. i jego koledze Patrykowi W. my mieszkańcy zrobimy to samo za 4 lata panie radny Patryk Wild
SU46 poniedziałek, 16.09.2019 20:21
Narodzie Bielawski.Straszny hałas stwarzacie.Ciesz się tym że pokazesz swemu dziecku jak.wyglada szynobus,bo z pewnością mało kto nim śmigał,a dorobek życia-autko w leasingu zostawisz na parkingu aby Wszyscy podziwiali.I wyciągniesz parę złotówek na bilecik by w wypełnionym po brzegi pociągu ludźmi o podobnych kosmicznych wizjach antykolejowych cieszyć się tym co będzie .
Autor 123 poniedziałek, 16.09.2019 15:35
A przejazd bedzie jak po stole czy jak przez tory?
poniedziałek, 16.09.2019 16:49
I jedno i drugie przet tory tez mozna zrobic równy przejazd
Mieszkaniec poniedziałek, 16.09.2019 14:52
Odsyłam do artykułu w Radiu Wrocław : Rewitalizacja linii kolejowej pomiędzy Dzierżoniowem, a Bielawą to samowola budowlana?
poniedziałek, 16.09.2019 15:33
No właśnie ten znak na końcu tego zdania wszystko tłumaczy. Jest to pytanie a nie stwierdzenie.
poniedziałek, 16.09.2019 12:53
nie da się jakoś to objechać? Tylko taką działe przez ddz walić...?
poniedziałek, 16.09.2019 13:25
Da się. Przejazdem przez tory między ul.Włókniarzy a os.Włókniarz i dalej ulicą Staszica do Boh.Getta na Pieszyce.
poniedziałek, 16.09.2019 13:19
super, juz nie moge sie doczekac pociagu
Mieszkaniec poniedziałek, 16.09.2019 11:24
Prace bez pozwolenia na budowę? Jak to możliwe?
Zgred poniedziałek, 16.09.2019 16:48
Czworo doktorów Okowinskich i jeden prawnik zaczynają wojaka ze zwykłymi mieszkańcami Bielawy.To wojaka polityczna w imieniu Kożuchów.
Jan poniedziałek, 16.09.2019 18:57
Ja również jestem zwykłym mieszkańcem Bielawy i uważam, że kolej do Bielawy to pomysł wyjątkowo głupi. Pociąg nie tylko p. Okoniewskim zatruje życie, ale wszystkim, którzy w pobliżu torów mieszkają. Droga z Pieszyc do Bielawy będzie zakorkowana. 16 przejazdów w ciągu dnia, to olbrzymie kolejki samochodów przed szlabanem, a potem kolejki na światłach za szlabanem. Mieszkańcy ul. Boh. Getta nie będą mieć łatwego życia. W imię czego? Przejazdu pociągiem do Dzierzoniowa? Przeciez autobusy jeżdżą bardzo często. O kosztach nie wspomnę...
Su46 poniedziałek, 16.09.2019 20:11
Jednak jesteś chłopie niezwykly mieszkaniec.
Baba Jaga. poniedziałek, 16.09.2019 21:09
A skąd te 16 razy na dobę?
poniedziałek, 16.09.2019 17:32
Nikt nie wojuje ze zwykłymi mieszkańcami Bielawy tylko to jest spór z urzędnikami. Mnie natomiast jako mieszkańca Piławy Dolnej wkurza, że przez pstryknięcie palcem jednego ważnego człowieka przyzwalające na budowę tej linii, budowa obwodnicy zostanie odsunięta w odległym czasie i przez moją miejscowość będzie odbywał się coraz większy tranzyt i coraz więcej będzie wypadków.
An poniedziałek, 16.09.2019 20:32
Masz jakieś lipne informacje, nie ufaj za bardzo w to co piszą
poniedziałek, 16.09.2019 14:51
Ta inwestycja ma patronat z samej "góry" tzn. że ten odcinek będzie pierwszym z programu "kolej plus"
poniedziałek, 16.09.2019 15:50
I dlatego może być realizowana wbrew prawu. Bo oni prawo mają tylko w nazwie partii i w czterech literach.
Zgred poniedziałek, 16.09.2019 17:07
Tory są od około 200 lat a państwo Okowinscy płaczą że dorobek ich życia jest zagrożony, to od kiedy oni mają działkę w okolicy torów?
poniedziałek, 16.09.2019 18:42
Tory są martwe od kilku dekad.
bielawianin poniedziałek, 16.09.2019 19:48
i oto chodzi jak ktos na gorze to zatwierdzil to na dole se moga.
jj poniedziałek, 16.09.2019 12:11
To jest budowa mająca na celu przywrócenie parametrów obiektu budowlanego - w tym wypadku istniejącej linii kolejowej. W ten sposób prowadzi się wszystkie prace rewitalizacyjne na sieci kolejowej - właśnie na zgłoszenie robót budowlanych. Żadna samowola.
poniedziałek, 16.09.2019 12:54
To dlaczego Inspektorat Budowlany nakazał wsztrzymanie Budowy?
Zgred poniedziałek, 16.09.2019 16:49
Autor czerwona trawa wyłazi Ci z butów
jj poniedziałek, 16.09.2019 14:22
Gdyby tak było, to nie byłoby zamknięcia drogi.
poniedziałek, 16.09.2019 15:34
Właśnie! Zasuwali nawet w sobotę popołudniu :D
poniedziałek, 16.09.2019 12:08
masakra.... kawałek torowiska tydzien czasu... ahhhhh Polsko
Facio poniedziałek, 16.09.2019 12:27
Betonowa podstawa fundamentowa może być gotowa na pierwszą warstwę cegieł w dzień po wylaniu, ale większość mieszanek wymaga 2 dni. Na podjazdy lub drogi najlepiej nie wchodzić przez co najmniej 48 godzin i unikać przesuwania po nich ciężkich ładunków przez 10 dni. Beton osiąga większość swojej pełnej wytrzymałości po upływie około 28 dni (w temperaturze 20oC).
poniedziałek, 16.09.2019 20:12
A gdzie masz lepiej?
Gość poniedziałek, 16.09.2019 12:24
Doinformuj się, ile czasu zajmuje pełne wiązanie betonu B30.
poniedziałek, 16.09.2019 15:29
"Pełne" nie następuje nigdy. Sam się doinformuj bo masz braki.
poniedziałek, 16.09.2019 15:48
Ta, zwłaszcza jak układają kompletne elementy prefabrykowane... Robota do wykonania w jedną noc. Ale to dla ogarniętych anie dla tych ciemięg.
poniedziałek, 16.09.2019 12:27
na zachodzie 3 godziny...
poniedziałek, 16.09.2019 11:23
pis budujo kolej
poniedziałek, 16.09.2019 12:12
Biedawie zachciało się koleji. POparańce
poniedziałek, 16.09.2019 11:39
Śmiech na sali aby robić przejazd tyle dni....
Wacyk poniedziałek, 16.09.2019 11:20
Szanowna DOBO zrób artykuł o tym co dzieje się na dworcu kolejowym w Dzierzoniowie od początku Września.
poniedziałek, 16.09.2019 11:39
A co się dzieje?
poniedziałek, 16.09.2019 11:05
Szkoda że na rok nie zamkną . Tacy włodarze rządzą .