Koronawirus w bielawskim OPS-ie!

sobota, 2.5.2020 16:30 172108 305

Niestety, dziś (2.05.2020 r.) potwierdzono pierwszy w Bielawie przypadek zarażenia wirusem COVID-19. Co gorsze, dotyczy on osoby pracującej w Ośrodku Pomocy Społecznej.

Stan zdrowia kolejnych 3 pracowników socjalnych, jest na tyle poważny, że dyrektor dzierżoniowskiego SANEPID-u podjęła decyzję o objęciu przymusową kwarantanną wszystkich zatrudnionych w tej gminnej jednostce organizacyjnej, a także ich najbliższej rodziny. 

W związku z powyższym informuję, że w okresie 4-17 maja 2020 r. bielawski OPS będzie zamknięty. Wszyscy jego pracownicy zostaną poddani testom na obecność koronawirusa. Jeśli będą one pozytywne, to badaniem zostaną objęte również i ich rodziny.

Jeżeli okaże się jednak, że zachorowania są tylko pojedynczymi przypadkami, to wówczas pojawi się możliwość skrócenia przymusowego zamknięcia tej placówki. 

Jednocześnie apeluję, aby osoby, które w okresie 20-30 kwietnia br., korzystały z usług Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielawie, nawiązały kontakt telefoniczny z dzierżoniowskim SANEPID-em celem uzyskania wytycznych, które pozwolą na ograniczenie rozprzestrzeniania się tego śmiertelnego zagrożenia (tel. 74 832 33 33).

Proszę też wszystkich o rozsądek i rozwagę. Pamiętajmy bowiem, że chroniąc siebie, chronimy również swoich najbliższych.

Andrzej Hordyj
burmistrz Bielawy

Przeczytaj komentarze (305)

Komentarze (305)

poniedziałek, 04.05.2020 10:57
Skandaliczny brak reakcji straży miejskiej na wysiadywanie na ławkach młodzieży z piwkiem. Nowy komendant w ogóle pracuje? Hordyj jest odpowiedzialny za miasto i powinien nadzorować pracę, szczególnie takiej jednostki jak Straż Miejska a nie robi kompletnie nic! Wcześniej zastanawiałem się czy się podpisać pod referendum za jego odwołaniem ale teraz już nie mam wątpliwości, ten człowiek nie nadaje się na burmistrza!!!
sobota, 09.05.2020 16:53
a co ma zrobic pozamykac ich przestan siac panike , niech se siedza ludzie jakos pracują i to nawet nadgodziny trzaskaja i co mozna mozna
sobota, 09.05.2020 16:55
dokladnie szczegolnie w tych bogatych kolchozach wystarczy popatrzeć rano , jak ludzie pracowniczymi autobusami jada , czego amazona nie zamkna albo puriny , tam jest wiecej ludzi jak w parku Bielawskim
poniedziałek, 04.05.2020 12:16
Bo się spocisz tym pisaniem nienawiści i będzie śmierdzieć . a ty na kogo się nadajesz ???.
poniedziałek, 04.05.2020 20:53
Moje pocenie nie kosztuje podatników a pensja Hordyja owszem, więc pytam za co bierze wynagrodzenie ponad 10 tysięcy miesięcznie!!!
kasa,kasa, mieszkanie, mieszkani poniedziałek, 04.05.2020 23:28
jak zwykle ,park za grubą kasę rewitalizuje, nie ma czasu na ludzi i ich sprawy, kasę robi. Może amfiteatr z wierzby za grube miliony odnowi?
niedziela, 03.05.2020 20:40
Panie Burmistrzu, przykro mi to pisać ale Pańską reakcję na sytuację z koronawirusem oceniam na zero. Tak jakby przestraszył się Pan i schował w piwnicy. Czy to jest postawa Burmistrza na trudne czasy? Nie sprawdza się Pan i mieszkańcy nie czują się wspierani. Może Pan jeszcze zmienić to jak zostanie zapamietany ale na dzień dzisiejszy jest słabo, bardzo słabo. Nie ma pan jaj, przepraszam za wyrażenie.
niedziela, 03.05.2020 21:13
Proszę wyjść z nory mieszkańcy czekają
niedziela, 03.05.2020 22:23
Wyjdź z nory kleptomanie i przestać siać zament i skup się na swoje osranej du. pies.Twoje spostrzeżenia są mała adekwatne zwiedza .
niedziela, 03.05.2020 22:46
Co ćpałeś?
niedziela, 03.05.2020 22:50
Burmistrzu zacznij coś robić nie po to Cię wybieralismy żebyś teraz schował głowę w piasek
autor poniedziałek, 04.05.2020 19:02
a co ma robić myć tobie ręce przed wejściem do sklepu. Ludzie zastanówcie się co piszecie. A może to wina Tuska ??? bo za chwilę mądrzy mieszkańcy Bielawy będą pisać Jest wirus wina Burmistrza
poniedziałek, 04.05.2020 21:57
To że ty nie wiesz co powinien robić, to twój problem, problem w tym, że on albo nie wie, albo udaje że nie wie co powinien i robi tyle co nic, wystarczy porównać do tego, co robią włodarze innych miast położonych w bliższej i dalszej okolicy. Też nie ma rewelacji, ale ich działania widać. W Bielawie jak zwykle nie dzieje się nic i nie zdarzy się nic, aż do końca :(
Koronawirus poniedziałek, 04.05.2020 10:25
Mogło wystąpić nie właściwe zabezpieczenie i przygotowanie placówki i za czym idzie ochronę pracowników jak i osób postronnych.
Xer niedziela, 03.05.2020 19:09
Gdzie jest policja w Bielawie ćpuny handlujà marihuaną .Ludzi mają kwarantanne i spacerują do sklepu po papierosy.Za co oni biorą pieniądze?
poniedziałek, 04.05.2020 10:27
Nie pij juz ok
Pracownik niedziela, 03.05.2020 22:26
Moim zdaniem winę za zachorowanie pracowników ponosi dyrektor OPS nie zapewnił należytej ochrony pracownikom .To już sanepid powinien wyjasniac
niedziela, 03.05.2020 23:07
A jaką masz pewnosc ze pani zarazila się w pracy? Moze zarazila się w sklepie?
Z poniedziałek, 04.05.2020 07:24
Jeżeli jestes praciwnikiem to wiesz, ze kazdy z nas zostal wyposazony w przylbicie maseczki rękawiczki plyny dezynfekujace mydla antybakteryjne w lazienkach oraz pleksy przy obsludze klientów. Malo?
poniedziałek, 04.05.2020 08:11
Pani z biura
niedziela, 03.05.2020 22:55
W Bielawie panuje nierząd, taka władza :(
niedziela, 03.05.2020 23:03
Otworzyli ??? Gdzie ?
Stefan niedziela, 03.05.2020 14:06
Panie burmistrzu!Pisze pan że co gorsze wirus dotknął osoby z opieki społecznej?A kogo miałby dotknąć by było lepsze?Może pana?
poniedziałek, 04.05.2020 01:40
Stefan tumanie wroc do szkoly i sie nie kompromituj jak nie umiesz czytac ze zrozumieniem
niedziela, 03.05.2020 21:21
Trafna uwaga.
niedziela, 03.05.2020 22:15
Jeszcze pozostaje czytanie ze zrozumieniem, czyli odczytanie kontekstu zdania. Czytający wie, że „co gorsze” wskazuje na większe zagrożenie epidemiologiczne w przypadku zachorowania osób, które z racji wykonywanej pracy mieli wiele kontaktów. To nie jest różnicowanie osób a ocena sytuacji i skutków.
Ludzie ! Aż żal, że zmarnowaliście czas w szkole.
niedziela, 03.05.2020 23:44
Jak tak różnicujesz i rozumujesz to może lepiej żeby Tobie się to przytrafiło?Wtedy by było lepiej?
niedziela, 03.05.2020 23:51
I znowu brak czytania ze zrozumieniem. Tragedia.
niedziela, 03.05.2020 23:59
Czemu się dziwisz ? Taki jest poziom polskiej oświaty. Oni nie rozumieją czytanych tekstów ! Dziwisz się, że rządzi PiS który swój przekaz oparł na prymitywnym przekazie ? Ci ludzie rozumieją jedno, dwa proste zdania i nic więcej ! Trzecie zdanie po kolei już nie dociera a ty tu o „ kontekście” ?
Skąd PiS ma kasę na 500+ ? Bo „im” zabrali i dali ludziom - jakieś mityczne mafie vatowskie, których nie ma. Ale... jaki prosty przekaz.
Czemu wy nie macie ? Nie dlatego, że ich praca nie jest tyle warta, tylko „ONI” kradli i zabierali. Proste ? Proste - tyle rozumieją, reszty już nie.
niedziela, 03.05.2020 22:59
Kręcisz krętaczu
niedziela, 03.05.2020 23:02
Idź, napij się wódki.
niedziela, 03.05.2020 21:38
Anżej nie rozmawia z mieszkańcami, on liczy złotówki i ocenia tabelki żeby sie zgadzało w statystyce a jak coś złego sie dzieje i trzeba wziąć coś na klate to wysyła Siódmaka.
niedziela, 03.05.2020 22:00
Moim zdaniem Hordyj nie nadaje się na burmistrza a jego wybór był największym błędem!
niedziela, 03.05.2020 22:53
Zwyczajnie stchórzył przed sytuacją
niedziela, 03.05.2020 22:19
Został wybrany większością głosów i wie co robi .
niedziela, 03.05.2020 22:57
Robi tyle co nic
niedziela, 03.05.2020 11:37
Czy jest w Bielawie Policja? Raczej nie! Jeżeli jest to jej komendant dawno powinien zostać odwołany....za brak nadzoru nad w/w jednostką! Radiowozami wożą się ludzie, których ciężko nazwać Policjantami! Mizerne dziewczynki i chłopczyki, którzy nic nie widzą! Wieczorami gówniarze chodzą grupkami bez masek, chleją piwsko na przystankach....jedzie radiowóz i co? ano nic! zero reakcji! Po co się gówniarzom narażać? Nie prawda? Dzierżoniów jest bardziej zdyscyplinowany jeżeli chodzi o koronawirusa, natomiast w Bielawie ludzie uważają, że są nieśmiertelni! I na koniec...mega wielki szacunek dla prawdziwych Panów Policjantów!
niedziela, 03.05.2020 12:56
Niestety to prawda. W parku jest bardzo duzo mlodziezy. Siedza w duzych grupach. Przeciez nadal jest zakaz zgromadzen. Skatepark, crgielnia, lysajka pelba malolatow. Muzyka, piwo, papierosy. Chyba nie bez powodu nie chodzą do szkoły? Nie chodza zeby się nie gromadzic. Gdzie jest nadzor rodziców? Policji? Strazy miejskiej
-666 niedziela, 03.05.2020 19:23
Dostali przykład na imprezie 10 kwietnia, w centrum Warszawy banda
komunistów przed telewizyjnymi kamerami udowodniła wszystkim
że te zakazy to ściema, gdyby te zakazy były prawdziwe to
impreza 10 kwietnia zostałaby przerwana przez policję a jej uczestnicy
ukarani mandatami. A skoro jedni mogą bezkarnie łamać prawo to inni też
mogą.
niedziela, 03.05.2020 22:28
Czy dyrektor ops zapewnił należytą ochronę pracowników.Jesli tak to jak zapewnił ????.były płyny rękawiczki .maseczki
niedziela, 03.05.2020 19:02
podzielam te opinie
niedziela, 03.05.2020 18:10
Policja jeździ sobie radiowozami na prywatne zakupy do kaprysu..
niedziela, 03.05.2020 13:22
To prawda Pieszyce to samo.
niedziela, 03.05.2020 14:14
Zgadzam sie po osiedlu chodzą grupki bez maseczek, a policji to w ogóle nie widać. Masakra... Nie no sorry widać jak się do domu odwożą
niedziela, 03.05.2020 21:29
No i zaczęło się! W tej sytuacji otwieranie przedszkoli i żłobków w Bielawie to narażanie zdrowia i życia mieszkańcow. Nie wiadomo gdzie wirus został już rozniesiony!
niedziela, 03.05.2020 11:27
Sama patologia w komentarzach. Lepiej było jak biedni nie mieli internetu.
niedziela, 03.05.2020 16:50
Myślisz że inteligencja to ludzie którzy mają pieniądze, patologia to cię zrobiła bo jak byś miał trochę rozumu to zbędny ten komentarz
niedziela, 03.05.2020 11:59
Intelektualne dno
niedziela, 03.05.2020 12:05
Piszem siem intekletualne nieóki
niedziela, 03.05.2020 14:17
Jesteś platfusem
niedziela, 03.05.2020 11:32
Ty miales interneta 20 lat po mnie i jestes patolog do kfadratu z wykrzyknikiem kto cie tu wpuscil nie wiem!!!
autor niedziela, 03.05.2020 13:07
Policja, straż miejska poczta , wszyscy do wyborów! To jest w tej chwili najważniejsze!
niedziela, 03.05.2020 17:42
jestem mlodym czlowiekiem i nie mam nicprzeciwko obecnemu rzadowi oby dalej rzadzili
sobota, 02.05.2020 17:05
Kolejne zachorowania już za 2 tygodnie w przedszkolach
niedziela, 03.05.2020 22:17
Do roboty nie roby przedszkola otwarte .Fajnie siedzieć na dupie , kasę brać i śmiać się z innych co muszą tyrać.
A wszędzie was widać z dziećmi jak latacie po całej Bielawie i sklepach .
sobota, 02.05.2020 22:55
Kolejne zachorowania JUŻ są - to wynik otwarcia od poniedziałku. A teraz będzie po prostu coraz więcej.
sobota, 02.05.2020 17:06
Racja, będzie się działo jak otworzą przedszkola.
Zaniepokojony rodzic sobota, 02.05.2020 17:19
A podejmuje decyzję w przedszkolu niepublicznym? Burmistrz czy dyrektor?
sobota, 02.05.2020 17:47
Też jestem ciekawa. Synek chodzi do przedszkola niepublicznego i nie mam zamiaru go puszczać. Uważam, że burmistrz i dyrekcja przedszkola powinni podjąć odpowiednią decyzję, bo jeżeli zacznie się coś dziać to ciekawa jestem kto za to odpowie.
Ona sobota, 02.05.2020 18:36
W przedszkolu niepublicznym organem prowadzącym jest dyrektor przedszkola więc to on podejmuje decyzję. Może się sugerować decyzją burmistrza o otwarciu bądź zamknięciu publicznych przedszkoli, ale może podjąć swoją niezależną decyzję. Musi zorientować się jakie jest zapotrzebowanie rodziców oraz którzy nauczyciele będą gotowi wrócić do pracy. Bo może się okazać, że wszyscy pójdą na L4 ......
-666 sobota, 02.05.2020 18:16
Dzieci są nieśmiertelne jeśli chodzi o covid-19(84). Do tej pory w Polsce zmarło
664 osoby na Covid-19, z tych 664, dzieci w wieku do lat 9 stanowiły 0,0%.
Zakładając że dane są prawdziwe i że mamy aktualnie 9000 chorych to oznacza
że chorzy w społeczeństwie stanowią 0,024%. Według mnie całe zamieszanie
coraz bardziej przypomina zbiorową paranoję połączoną ze zbiorową hipnozą
niż realne zagrożenie.
Abc niedziela, 03.05.2020 09:02
Chodzi o to że dzieci mogà roznosić nawet do 40 dni
Tomaszek sobota, 02.05.2020 18:36
Ciekawe wyliczenia ale pozbawione wyobraźni. To nie jest zwykła grypa, a bardzo agresywny wirus, który u niektórych osób powoduje trwałe uszkodzenie płuc. Wysokie grupy ryzyka to ludzie starsi, jak moi rodzice. Trzeba ograniczać do minimum ilość zakażonych osób do czasu wprowadzenia i przetestowania skuteczniejszych leków. Poczytaj opowieści osób które przeszły tą chorobę. Odejdzie ci chęć do żartów.
-666 sobota, 02.05.2020 19:12
Przedszkolaki nie są w grupie ryzyka, 90% zmarłych w Polsce to ludzie od 60 lat
w zwyż. Problem jest taki że nie wiadomo kiedy wynajdą na to lek i czy w ogóle wynajdą.
Grypa to też jest wirus znany prawdopodobnie od starożytności jak na razie
nie wymyślono żadnego lekarstwa na grypę i tak samo jak 100 lat temu grypa
leczona jest objawowo, szczepionki też nie są skuteczne bo wirus grypy mutuje,
Sars-2 też mutuje. Wirus powodujący katar i ból gardła nazywany "przezięmbieniem"
również jak na razie nie doczekał się żadnego leku, tak samo virus HIV. Ile chcesz czekać na ten lek? Do śmierci? Komuniści z rządu już zdali sobie z tego sprawę że wirus wirusem
ale na inne choroby też można zemrzeć np. na zapalenie wyrostka
robaczkowego, szacuje się że "zamrożenie" gospodarki to około 2 mld zł dziennie, tym
sposobem wkrótce nie będzie kasy na operację wyrostka robaczkowego.
autor sobota, 02.05.2020 19:41
Jak nic powinieneś doradzać WHO. Oni czekają na te dane :-) Powiedz to ludziom starszym i ich rodzinom. Gdyby nie szalone rozdawnictwo to moglibyśmy wytrzymać jeszcze parę tygodni. a tak czekają nas wirusowe wybory i "hakatumba" jak mawia klasyk.
-666 sobota, 02.05.2020 22:44
No tak, czeka nas apokalipsa którą zapoczątkują przedszkolaki. Pozostaje modlić
się o lekarstwo i siedzieć w domu do czasu jego wynalezienia. Jak chcesz to
możesz tak zrobić twoi rodzice tym bardziej, zakupy będziesz im zostawiał pod
drzwiami. W wyborach nie ma obowiązku uczestniczyć jak ktoś się boi albo
nie chce. Nie sądzę żeby komuniści z rządu przeprowadzili te wybory w maju.
Z ciekawości zapytam: czy zainstalowałeś na swoim telefonie aplikację
ProtectGO safe? Ona też jest dla twojego dobra tak samo jak zamkniecie
przedszkoli.
niedziela, 03.05.2020 11:45
Gdyby nie te szalone rozdawnicwo wielu, i to młodych, nie dożyło by początków epidemii ( 20 osób na 100 tys w kilka miesięcy nazywają epidemią - śmiech na sali).
niedziela, 03.05.2020 19:22
Pośmiejemy się jak ty zachorujesz
niedziela, 03.05.2020 22:02
Niektórzy odbierają zagrożenie jak działania wojenne, inni bardziej grypy się boją. Strach ma wielkie oczy. Spójrz na liczby, o ile umiesz liczyć.
Ronie sobota, 02.05.2020 17:31
Covid w OPS był kwestia czasu...ilość ludzi przewijająca się przez tez urząd nie dawała złudzeń że wcześniej czy później do tego dojdzie..mam nadzieje ze szybko podjete decyzje o zamknięciu ośrodka i objęciu pracowników testami przyniosą efekty i uda się zarazę zdusić w zarodku aby mozna bylo szybko wrócić do normalności i zdrowia.
Ziębice i nie tylko niedziela, 03.05.2020 21:34
Niech Pan burmistrz teraz spojrzy na swoich pracowników i sobie odpowie dlaczego nue dbał o ops dlaczego jednych chroni drugich naraża gdzie decyzję o zamknięciu ops dla klientów dlaczego nie ma zdalnej pracy wszystko można zorganizować trzeba odrobinę dobrej woli i ludzkiego traktowania wszystkich na tych samych zadadch jak w Dziubku burmistrzu???
sobota, 02.05.2020 21:24
Nie tylko przez OPS przewija się masa ludzi. Sklepy, otwart targ, banki... Będzie jak we Włoszech
niedziela, 03.05.2020 09:27
targ,OPS, pewnie inne jednostki ---zero zachowania odpowiednich środków bezpieczenstwa nawet pracownicy nie przestrzegają a co dopiero mają zadbać o mieszkańców - masakra kto za to odpowie??????
Lenka niedziela, 03.05.2020 12:50
Ale jak nie przestrzegają? To wszystko wina klientów. Przychodzą po byle co do urzędów i zarażają. A poza tym jak premier zaraz ogłosił że kto nie może wyjść z domu bo się boi albo jest w kwarantannie to pracownik socjalny pomoże. Ops- y nie mają zabezpieczenia. W szpitalach brakuje, a pracownik ma mieć kombinezon, google itp.? Wyjścia w teren są wstrzymane, ale ludzie dzwonią do Ops w każdej a nawet błahej sprawie. Dziwić się że pracownicy socjalni są zarażeni, jak wszystko od nich się wymaga. Policja nie pojedzie, ale Pr. Socjalny musi.
Ziębice i nie tylko niedziela, 03.05.2020 21:18
Premier wysyła bydło pracownicy mopsow to motłoch któremu się nie płaci godnie i wysługuje się na każdym kroku tak jest wszędzie
niedziela, 03.05.2020 15:06
w takim OPS to maseczki , rękawiczki i płyn do dezynfekcji powinien być dla każdego kto jet wpuszczony, a pracownik ubrany po uszy w kombinezon i przłubice tak jak w każdym prywatnym np. gabinecie .
niedziela, 03.05.2020 10:06
Za te zaniedbania odpowiedzialny jest burmistrz! Brak jakiegokolwiek nadzoru na targu, brak dezynfekcji przestrzeni publicznej i wiele innych potwierdza, że Hordyj nie nadaje się do pełnienia tej odpowiedzialnej funkcji. Takie jest moje zdanie i wiem, że nie tylko ja tak go oceniam
niedziela, 03.05.2020 20:39
Skandaliczny brak reakcji straży miejskiej na wysiadywanie na ławkach młodzieży z piwkiem. Nowy komendant w ogóle pracuje? Hordyj jest odpowiedzialny za miasto i powinien nadzorować pracę, szczególnie takiej jednostki jak Straż Miejska a nie robi kompletnie nic! Wcześniej zastanawiałem się czy się podpisać pod referendum za jego odwołaniem ale teraz już nie mam wątpliwości, ten człowiek nie nadaje się na burmistrza!!!
niedziela, 03.05.2020 18:06
Zgadzam się z tym
niedziela, 03.05.2020 14:17
Zgadzam się... Niestety tak jest :((
niedziela, 03.05.2020 10:09
Popieram
Pip niedziela, 03.05.2020 10:11
Popieram w obecnej sytuacji nie nadaje się na stanowisko burmistrza !!!!
Jumak niedziela, 03.05.2020 10:37
Jakby policja wreszcie sie ruszyla z komendy i zaczela pilnowac noszenia maseczek, trzymania dystansu i przestrzegania przepisów w przestrzeni publicznej to mozna by się czuc bardziej bezpiecznue. W DZ nie pamiętam kiedy widzialam jakus patrol policji, a na osiedlach to już wogole. Zagineli w akcji chyba. A ludzie widzą że ich nie ma to olewają zasady
niedziela, 03.05.2020 10:32
Sklepy, policja, pogotowie, straż, gazownia, szpitale, pogotowia, jednym słowem wszystko zamknąć a tylko psychiatryki otworzyć. Choć po takich wpisach mam wrażenie że już jakiś czas temu zostały otworzone.
Michas niedziela, 03.05.2020 16:44
A od jutro wszystko otwierają...I prawidłowo
niedziela, 03.05.2020 10:40
Doba kasuje komentarze dotyczące prawdy niszczenia ludzi przez ops i psełdo psychologa
niedziela, 03.05.2020 20:55
Niektóre nieroby do roboty a nie tak jak ta słynna schizofremiczka z osiedla do roboty bo to koływ dupie łamać tylko leczyć się nie chce a państwo płaci leniowi i lata po ops
niedziela, 03.05.2020 20:48
Weź się do roboty a nie biegaj do OPS ! Ja nigdy tam nie byłem, nie wiem gdzie to jest ! Uczciwej pracy dla uczciwych ludzi jest bardzo dużo !
bbb niedziela, 03.05.2020 20:53
Popieram w 100%
kamyczekII niedziela, 03.05.2020 13:08
Jestem przerażona głupotą bielawian. Wszyscy winni tylko nie oni. Policja winna, straż miejska winna, burmistrz winien tylko nie mieszkańcy łażący po Bielawie bez masek. Włażenie do sklepów z małymi dziećmi nie zachowując odległości 2 m. Miejcie pretensje do siebie.
niedziela, 03.05.2020 13:53
Nareszcie ktoś powiedział prawdę. Mieszkańcy Bielawy terazczas na targowisko. Hurrrra wirusa brak bo premier luzuje
niedziela, 03.05.2020 11:13
No cóż wirus zaatakował w dobrym punkcie. Lepszym jest tylko targ. Duże skupiska ludności sprzyjają. Za kilka dni liczba zarażonych może się powiększyć
autor niedziela, 03.05.2020 14:31
Tak jak czytam to stwierdziłam że WY wszyscy chcecie tych zachorowań. W parku ludzie na targu ludzie w sklepie ludzie . Wina na burmistrza itp. Jakie to wszystko prostackie. Same ideały na dobie !!!!! Lubicie jak ktoś robi coś żle wtedy można sobie pozwolić na pisanie mądrości.
Jan niedziela, 03.05.2020 11:23
Jednego nie mogę pojąć ? Zakłady parcuja pełną parą , sklepy spożywcze, apteki , kioski a do lekarza tylko eporada . Dlaczego lekarz w POZ czy specjalista jest lepszy od lekarza z zakaźnego , od sklepowej , aptekarza , dlaczego ??? Może tylko zarazić się mogą lekarze z POZ a inni już nie , Dlaczego ludziska siedzą grupami , chleją , baluja , żadnej policji nie widziałem by coś kontrolowali , przecież dalej nie wolno się grupowac! Po majówce 100 % pewne że przybędzie chorych ! Młodzi spacerują dużymi grupami jeden przy drugim i wszystko dobrze a o maseczkach już nie mówię ... Naprawdę tak jest i to się dzieje naprawdę ale wybory nie mogą się odbyć bo zaraza. Wszyscy co tak mówią są idiotami i z nas chcą zrobić idiotów a Tusk to już dostał pomieszania zmysłów w tej Brukseli , Makrela czy Martadela całkowicie zrobiła z niego mądrego inaczej ....

A
Fstyd niedziela, 03.05.2020 13:30
Już za chwilkę wszyscy krzykacze zwłaszcza ci co są przeciw pincet będą korzystać z ops.Ogonki w górę i do wypełniania papierków .Tam empatii sporo.
niedziela, 03.05.2020 13:15
Dla mnie chore jest otwieranie przedszkoli, jak i tak dzieci się nie mogą bawić że sobą i muszą zachować odstęp... Paranoja!
Ola niedziela, 03.05.2020 12:32
Ciekawe jak często pracownicy OPS odwiedzali pobliskie sklepy...
niedziela, 03.05.2020 12:50
Jak kazdy z nas. Minimum 2 razy w tygodniu. Teraz pomyslcie ludzie, ktorzy notorycznie nie przestrzegaja zasad w sklepach pchajac sie przy stanowisku z pieczywem lub stajac jeden przy drugim wybierajac pomidorki, czy nie ryzykowaliscie? Zakaxona osoba byla w sklepie, dotykala klamki na klatce, klapy od smietnika, ttp. A wy dalej badzcie bohaterami bez rekawiczek. Zamist maseczki papierosek z kumlami w parku a ram byc moze wsrod was ktos z rodziny chorej osoby. Zamiast płynu do dezynfekcji lepiej strzelic piwko z kumplem, ktory byc moze byl w opiece coś zalatwic. Nie chodzi o to zeby sie pozamykac w domach i nie wychodzic. Chodzi o to zeby sie nie spotykac bez potrzeby, zachowywac dystans, uzywac kart platniczych zamist pieniedzy, nosic maseczki, rekawiczki, dezynfekować rece, klamki, telefon, klucze itp. Robic sobie listy zakupow i robic je max 2x w tygodniu. Rodzice pilnujcie gdzie wasze dzieci chodza i z kim się spotykają. A my poluzowalismy sobie. Bo ciepło? Bo wybory ? Bo co? Przeciez chorych przybywa a nie ubywa. Myślcie
niedziela, 03.05.2020 12:09
Kiedy należy zrobić badania na koronoworusa osób pracujących w grupach wysokiego ryzyka. Kiedy jest podejrzenie, czy kiedy ich stan jest poważny?
mieszkaniec b sobota, 02.05.2020 22:03
Za malo kontroli jest ze strony policji i strazy miejskiej. Pozwolic ludziom tdoche to robia co chca.
niedziela, 03.05.2020 19:23
W Bielawie nie noszą maseczek gromadzą się grupami zero ostrożności i jedna odpowiedź co ma być to będzie co poradzę
sobota, 02.05.2020 22:08
Policja i Straż Miejska w ogóle nie reaguje na totalną olewkę pandemii.
Aaa niedziela, 03.05.2020 13:40
Zapraszam do Ostroszowic pod sklepem chleją piwo a dzieci biegają od rana do późnej nocy bez maseczek bez kontroli rodziców. Gdzie jest policja ???
Kolo niedziela, 03.05.2020 19:12
Gdzie jest wirus???
niedziela, 03.05.2020 13:44
Trzeba ich rozwiązać. Po co nam policja. Po co nam straż
KG sobota, 02.05.2020 22:16
A czego spodziewać sie po ludziach o takim IQ.
sobota, 02.05.2020 22:22
Popieram. Policja i staż miejska nic nie robią aby pilnowac i upominać
niedziela, 03.05.2020 13:46
Tu nie pomoże upominanie. Tu należy sypsc mandaty bez opamiętania. A po tem rozwiązać
niedziela, 03.05.2020 06:47
A Ty siedź cicho. Jest demokracja i nikt mi nie będzie kazał robić to czy tamto.
niedziela, 03.05.2020 14:06
Demokracja to nie jest prawo do tego, żeby robić co się chce. Poza tym, w Polsce już nie ma demokracji.
niedziela, 03.05.2020 11:04
Chyba źle pojmujesz demokrację ignorancie
I.J. niedziela, 03.05.2020 13:22
Jak Ci koronawirus zajrzy do oczu to wtedy będziesz miał demokrację w końcu to Twój demokratyczny wybór. A może egoistyczny ?
niedziela, 03.05.2020 10:08
Elkowi i jego kolesiom już nie przeszkadza straż miejska? Nie przeszkadza, że nic nie robią i jeszcze zatrudniają nowych strażników? Dno i metr mułu...
sobota, 02.05.2020 20:38
kazdy lekarz ci powie SIEDZ W DOMU
autor niedziela, 03.05.2020 19:13
akurat !!!! tylko powie aleś naiwny. Ty myślisz że lekarz nie idzie na zakupy spacery . Ciemnota
sobota, 02.05.2020 20:46
A dzieci wyślij do przedszkola. Już można. Tylko 319 zarażonych dziennie. Kiedy był zakaz było 10 może 20 dziennie.
niedziela, 03.05.2020 16:15
Piszecie wszyscy tu takie mądrości a sami dzieci wypuszczacie bez opieki ja się pytam gdzie są rodzice tych 13,14,15 Latków wiecie co wasze dzieci robią nie,bo sami chcecie mieć spokój w domu to na ulice dzieci taka prawda
Kwakwa sobota, 02.05.2020 20:44
Do 10.05 jest przerwa w epidemii przecież - tak ogłosil Matołusz i Kaczysław
autor sobota, 02.05.2020 20:57
Oni się przejadą na tych wyborach jak na niczym innym. Parodia cyrku i hucpa. Zamiast ratować ludzi urządzają plebiscyt na najpopularniejszego prezydenta wśród pisowców.
Autor sobota, 02.05.2020 18:17
Zamiast zająć się ratowaniem ludzi, sprawiedliwi inaczej organizują wybory. W dodatku bez jakichkolwiek poważnych i zgodnych z prawem przygotowań. Pozwy zbiorowe ludzi zakażonych w czasie wyborów zrujnują i tak słaby budżet.
niedziela, 03.05.2020 12:27
Płacić będzie lepszy sort i Jarek
Kasia niedziela, 03.05.2020 10:00
A pozew to na poczcie złożysz?W sądzie?Wszystko zrobisz i wszędzie tylko koperty na wybory wypełnić nie umiesz krzyżykiem.Gratuluje!
Góral niedziela, 03.05.2020 10:05
Wybory są potrzebne tylko wam, Pisowskim "elytom". To plebiscyt na najpopularniejszego "prezydenta" wśród pisowców. Niedługo i tak wymrzecie jak dinozaury, coraz was mniej, dlatego coraz głośniej wrzeszczycie. Tyle w temacie.
obserwator niedziela, 03.05.2020 17:45
a p. Kopacz ci w tym pomoże rzucając kamieniami, ha,ha…
Pieszyczanka niedziela, 03.05.2020 12:17
Nie wiadomo komu z brzegu.
niedziela, 03.05.2020 10:23
Po co ci w ogóle te wybory ? Nich ci Jarek mianuje jakiegoś prezydenta i będzie prościej, taniej i bez tego całego gadania. A tak naprawdę, to po co Ci ten prezydent ? Po co ta cała konstytucja i te wybory ? Przecież tobie te 500+ pasuje, nie ?
niedziela, 03.05.2020 16:31
500+ nie biorę. Ale widać co do niektórych serce boli że ludzie mają,za kasę to by utopili człowieka w łyżce wody taka zawiść nic tylko te 500+was boli no i dobrze niech matki mają ,a pisiory to jest jedyny rząd który dotrzymał obietnic wyborczych głąby. Zadajcie sobie pytanie jak mi się żyło za po a jak mi się żyje za PiS równanie jest proste. Pisiory dobrze rządzą
niedziela, 03.05.2020 17:26
Grunt że lepiej się za te 500 + się żyje póki co). A reszta to ch.
niedziela, 03.05.2020 10:25
Chyba nogi ci się za bardzo pocą i gorączka na mózg uderza.
wice-premier kartofel niedziela, 03.05.2020 11:23
Pisi jad wypalił dziury w mózgownicy, nic nie można na to poradzić. Do roboty ratować Polaków a nie wybory robić, jełopy!
Pielęgniarka niedziela, 03.05.2020 16:39
Nie kartofel a burak PO cię ocali gdybyś ugryzł się w język to napewno byś umarł od własnego jadu jełopie pozdrawiam
Autor niedziela, 03.05.2020 18:16
Tylko inwektywy, zero argumentów. Z ciebie taka pielęgniarka jak ze mnie salowa, hahahaha. Zajmijcie się ratowaniem ludzi i miejsc pracy a nie propagandą i agitacją. Zmieniając temat, opis filmu ze strony Polsatu, dziś wyświetlany. "We wsi Zapiecek przychodzą na świat bliźniacy Jacek (Lech Kaczyński) i Placek (Jarosław Kaczyński). Mieszkańcy szybko przekonują się, że nic dobrego z nich nie wyrośnie. Leniwi i niesforni chłopcy wciąż płatają figle. Pewnego dnia wpadają na pomysł, by ukraść księżyc. Chcą go sprzedać, myśląc, że jest wiele wart. Wyruszają na poszukiwania miejsca, skąd będzie możliwa kradzież".Nostradamus nie powstydziłby się tej przepowiedni.
Bb sobota, 02.05.2020 20:57
Teraz w pakiecie 500+ dostaną korone
niedziela, 03.05.2020 17:58
nie zazdrosc
myślenie nie boli sobota, 02.05.2020 22:02
myślicie że was to ominie!.... dalej pchajcie się w sklepach , nie noście masek co tam zakazy ! jak podniesie ci się temperatura to du.a zacznie ci się trząść.....
ooo sobota, 02.05.2020 22:18
byłam w sklepie na targu nie przesadzajcie , ludzie sie starają. Jednostki co nie mają maseczek. NO bo trzeba na kogoś zwalić winę. Byliśmy okropnym narodem ale teraz to już jest masakra...
autor niedziela, 03.05.2020 17:50
tak sie przygladam tym komentarzom i widac ze malo komu cos pasuje jak nie to to znow to
niedziela, 03.05.2020 08:01
Nie każdy musi nosić maskę.
niedziela, 03.05.2020 11:18
I mowi to pewnie ktoś, kto jej nie nosi. No chyba ze pod brodą i żadnych schorzeń nie ma, które dawaly by mu przyzwolenie na brak maski. Zgadza się?
niedziela, 03.05.2020 11:35
Nie noszę bo mam astmę i udusił bym się w niej.
Janek sobota, 02.05.2020 22:35
Panie Hordyj. Na targu trzeba regulować ilość wpuszczanych osób a NIE jak dziś strażnicy wpuszczają wszystkich . Przecież są przepisy ile osób na stragan. Czy to takie trudne. W polo Market ludzie nie trzymają odstępu i nikt tego nie kontroluje. Ludzie opamiętania trzeba.
niedziela, 03.05.2020 16:36
Targ należy zamknąć. Wszystkie warzywa i owoce kupisz w warzywniaku. Czy ktoś się interesuje panami którzy pracują na targowisku. Chodzą pomiędzy ludźmi i zbierają kasę. Musimy poczekać kiedy oni załapią wtedy zamkniemy.
niedziela, 03.05.2020 16:45
A w twoim warzywniaku ludzie jeden na drugim...powiedział co wiedzial
niedziela, 03.05.2020 17:12
W moim warzywniaku stoją przed wejściem i zmiana po zakupie. Masz jeszcze jakieś pytania
niedziela, 03.05.2020 17:33
Właśnie widziałem jak działają warzywniaki
sobota, 02.05.2020 23:48
Nie regulowac tylko zamknac
niedziela, 03.05.2020 09:09
Czy zamiast maseczki może być dobrze zrobiony makijaż?
niedziela, 03.05.2020 09:43
Tak oczywiście
Blondix niedziela, 03.05.2020 11:10
Wiedziałam, hurra
sobota, 02.05.2020 19:06
Przyjeżdzają do parków z dzieciakami, dziadkami bez masek tak jakby było po wszystkim, nie, nie jest po wszystkim i właśnie macie tu przykład, nie chronicie siebie i innych tym waszym zachowaniem, lekarze w szpitalach pracujący przy chorych muszą wytrzymać w nich wiele godz, wam ciężko przez pół godz założyć ją na gębę
autor niedziela, 03.05.2020 14:37
Po pierwsze lekarze mają inne maski i nie przebywają w upale . Dalej nie rozumiecie ze te maski nam szkodzą.byle jakie szmatki. No tak tak nakazał minister zdrowia , który wcześniej stwierdził że żadna maska nie pomoże. I nie na gębę . widać wysoką kulturę osobistą.
niedziela, 03.05.2020 13:07
W parku na placu zabaw wiszą kartki "zakaz wstępu" a ludzie mają te kartki gdzieś i wchodza z dziecmi na huśtawki, zjeżdżalnie. Na skateparku full młodzieży, na Małpim gaju imprezy z piwem. Kontroli żadnej...
Jann niedziela, 03.05.2020 09:49
Kidawa 20 2% wraz z elektoratem na pewno coś zaradzą..a tak na serio to nawet sam jaro ,ten o kota,wystraszył się jej wyniku.Była/li idealnym wrogiem politycznym,takim wymarzonym/wyśnionym ..quwa a tera ? jak żyć
autor niedziela, 03.05.2020 09:52
Kolejny pisowski oszołom, wypalaj, tu się mówi o poważnych sprawach!
niedziela, 03.05.2020 13:49
PO czym wnioskujesz,że pisowski i aż od razu nadajesz mi swoja ksywę?! Wiem ,że zawalił ci się światoPOgląd,ale żeby od razu tak charać na innych,BLE
niedziela, 03.05.2020 09:29
Ja się pytam: kto był pierwszym zarażonym w OPS i jakie podjął środki aby nie zarażać innych
Dan niedziela, 03.05.2020 13:31
Jeszcze bardziej ja się pytam: jak się zaraził? Czy w ogóle tego sprawdzają?
niedziela, 03.05.2020 09:32
A skąd ty wiesz, że już nie jesteś zarażony i już nie zarażasz innych ? I jakie podejmujesz środki ?
niedziela, 03.05.2020 10:25
Ludziska siedzcie w domu albo za pare dni beda Wlochy ale to wasz wybòr
niedziela, 03.05.2020 10:36
Korzystajcie z wolności bo po wyborach czekać was może niewolnictwo
niedziela, 03.05.2020 10:52
Idioto a co niby ma się zmienić! Przez prawie 5 lat masz jeden i ten sam układ. Rząd parlament, prezydent, wszystko z jednej opcji. Czujesz się niewolnikiem? A żeby było śmieszniej nie chcesz zniewolenia opowiadając się za stanem wyjątkowym który takowe niesie. Jęczysz że kasa roztrwoniona a chcesz byśmy płacili wydokie odszkodowania firmom niemieckim, ruskim, chińskim koreańskim, gdyż wprowadzenie stanu otwiera im takową furtkę do żądań. A wszystko tylko dla tego że notowania całej opozycji są 2 razy niższe niż Dudy. Pomyśl sobie co by było gdyby odwrócić wektory.
niedziela, 03.05.2020 11:06
Masz rację. Po ch. w ogóle te wybory ? Przecież wiadomo, że jest super zajebiście i nie ma co zmieniać ! Polikwidujmy te bzdurne urzędy jak TK, prezydent, no i po ch. ten Senat i Sejm ???? No po ch. ??? Niej Jarek rozpisze kompetencje i już.
A teraz jakieś wybory ? Przecież jakieś kampanie wyborcze, to farsa. Każdy Polak Katolik wie, że Jarek jest the best i co powie, tak będzie. A kto niePolak i nieKstolik, to wypier..... dalać, i tyle tej demokracji, co nie ???
Taka prawda niedziela, 03.05.2020 11:11
Racja w 100%
sobota, 02.05.2020 19:40
Panie Burmistrzu jak żyć?
sobota, 02.05.2020 20:09
Trza pić i zapomnieć
sobota, 02.05.2020 21:23
Ileż można pić?
sobota, 02.05.2020 21:29
Ile wontroba wydoli da się pić dóżo jaboli
niedziela, 03.05.2020 10:33
Co za analfabeta pisał ten komentarz????
e sobota, 02.05.2020 23:34
A ja proszę o przywrócenie do pracy lekarzy Przychodni Specjalistów Ludzie mają różne schorzenia i potrzebują lekarzy a nie porady telefonicznej bez badania pacjenta Jedna połowa umrze na koronawirusa a druga połowa społeczeństwa na inne schorzenia
sobota, 02.05.2020 23:54
Popieram ! Lekarz może założyć maseczkę i przyłbicę... trudno. Nie możemy zostać bez żadnej opieki lekarskiej !
Wiola niedziela, 03.05.2020 00:11
Dokładnie Zgadzam się Potrzebujemy lekarzy Porady telefoniczne to jakieś żarty Brak słów żeby to skomentować Robienie dziecku zdjęć gardła i wysyłanie lekarzom Po prostu zenada A jak dzwonisz na pogotowie czy do lekarza To są pytania ma pan pani gorączkę powyżej 38 stopni Miała pani kontakt z osoba z koronawirusem Przyjechała pan pani z zagranicy Nie, to pan pani nie jest umierająca więc nie potrzeba pomocy pogotowia ratunkowego Prosze wsiąść leki na stres i odpocząć Żałosne ale niestety prawdziwe
seba niedziela, 03.05.2020 07:39
I czego ty nie rozumiesz?
ooo niedziela, 03.05.2020 07:49
no właśnie napisz abyśmy zrozumieli
niedziela, 03.05.2020 10:08
Wszystko rozumie ludzie którzy są chorzy ale nie na koronawirusa są odsyłane, nie przejmują się nimi Raz sobie sam
niedziela, 03.05.2020 06:55
Popieram
www niedziela, 03.05.2020 07:03
Popieram !!! Potrzebujemy lekarzy a nie porady przez telefon. Zamknęli się przed ludzmi jakbyśmy dżumę mieli , ale do sklepu idą i się nie boją. Nie che nikogo obrażać ale pielęgniarki spanikowane strasznie. Jakaś paranoja ,
Aga niedziela, 03.05.2020 09:55
Mogliby założyć kombinezon ochronny rękawiczki maseczkę Przylbice i przyjmować ludzi Pacjenci mogą stać przed przychodnia nie muszą siedzieć na poczekalni Tak jak donsklepu stoją przed sklepem w odstępie 2 m Ja nie widzę tu problemu Inni pracują w supermarketach i tam nie nikt się nimi nie przejmuje ale lekarzami i pracownikami w instytucjach państwowych jak urzędy to wielką ochrona Jak to jest Panie Burmistrza że jedni muszą drudzy nie muszą Koronawirus będzie trwał ponad rok i co ponad rok nie będzie lekarzy tylko te bezsensowne porady telefoniczne Więcej osób umrze bez koronawirusa na inne schorzenia I co wtedy pytam
Mad niedziela, 03.05.2020 10:33
Ludzie stoją pod sklepem w odległości 2 m. Hahaha ciekawe gdzie? Markety przestaly przestrzegac limitow osob w sklepach. Nikt tego nie pilnuje. Ludzie jeżdżą rowerami po chodnikach z maseczkami na brodzie i co? Policja gdzieś zaginela w tym powiecie.
niedziela, 03.05.2020 10:47
Wiadomo że nie stoją 2 m od siebie nikt tego nie przestrzega i nie pilnuje Teraz w sklepach to w ogóle wszystko olali Chodzi o to że według przepisów mają stać 2 m Więc nie widzę problemu żeby ludzie stali przed przychodnia i zostali przyjmowani Czym się różnią lekarze walczący o życie z pacjentami chorymi na covid, są też zwykłymi lekarzami ale walczą są narażeni i nie którzy umierają A lekarze pierwszego kontaktu naszych przychodni dlaczego nie mogą walczyć o życie ludzi nie chorych na covid i poświęcac się Nie wszyscy przychodząc do lekarza są chorzy na covid Zrozumcie to lekarze
niedziela, 03.05.2020 10:22
Zgadzam się. Pozwólcie na dostęp do lekarzy!!!
niedziela, 03.05.2020 07:31
Bardzo trafna uwaga. Koronawirus to nie jedyny problem.
niedziela, 03.05.2020 10:38
A kiedy zacznie pracę kasta czekam na wyrok i spełnienia marzeń.
niedziela, 03.05.2020 09:37
A obok przedszkole....
niedziela, 03.05.2020 09:40
Oraz Lidl i zegarmistrz
niedziela, 03.05.2020 09:50
Chodzi jedynie o to że jak nie dali rady z przestrzeganiem higieny wśród dorosłych, to tym bardziej z dzieciakami będzie ciężko.
niedziela, 03.05.2020 10:24
"Nie dali rady z przestrzeganiem higieny wśród dorosłych". No tak, bo mycie rąk w 100% uratuje cię od zakażenia. Co za ograniczone myślenie...
niedziela, 03.05.2020 10:47
Higiena to też dezynfekcja i maseczki oraz zachowanie odstępu. Nie mierz innych własną miarą. Wystarczy pomyśleć.
sobota, 02.05.2020 22:46
Dobrze było jak wirus był daleko teraz jest bliziutko obudzicie się jak pochowacie kogoś z najbliższych i nie udawajcie,że się nie boicie bo te głupie komentarze to tylko forma popisu i strach przed tym czego nie widać,a jest wśród nas wszystkich.
niedziela, 03.05.2020 10:43
Niestety do plebsu nie dociera
sobota, 02.05.2020 23:31
DLACZEGO MASECZKI TYLKO DLA EMERYTÓW?JAK ROZDAWAĆ ZA DARMO TO WSZYSTKIM KTÓRYCH NA NIE NIE STAĆ.
Mad niedziela, 03.05.2020 10:40
Po co ci skoro i tak będziesz ją nosił na brodzie?
sobota, 02.05.2020 23:57
Noszszsz... jeszcze ci mało ? Głosujesz bo ci te plusy rozdają i jeszcze, jeszcze, jeszcze...
Nie zgadzam się, żeby z moich podatków jeszcze nierobom maseczki fundować ! Do roboty !!!
niedziela, 03.05.2020 10:31
Ja jestem emerytkom i nie dostałam za darmo ,musiałam sobie kupić i mężowi również więc nie kwicz że emeryci dostali za darmo .Dostali ci co biegają po mieście i po sklepach.
sobota, 02.05.2020 22:49
NIE PUSZCZAJCIE DZIECI DO PRZEDSZKOLI!!!!!!!
niedziela, 03.05.2020 10:33
Precz z propagandą z ccp
niedziela, 03.05.2020 10:23
Smutno ci ?.. poczytaj komentarze na dobie i odrazu wraca uśmiech na twarzy , ludzie jacy wy jesteś zabawni , a do tego głupi
PiSior katolik niedziela, 03.05.2020 08:29
Ten wirus to jakaś bzdura jest, nagle wszystkie zgony to przez koronę, chcieli nami manipulować i im się udało a pislamisci tęcza kaczkę złota jako bożka
niedziela, 03.05.2020 10:11
A coś po polsku zamiast takiego bełkotu ?
niedziela, 03.05.2020 06:43
Teraz wirus za nas w Bielawie się weźmie.
Ruda niedziela, 03.05.2020 08:05
Dalej wierzycie w te brednie pismatolow z rzadu przy duzej ilosci zachorowan a malej ilosci TESTOW robia plebiscyt dla dudusia A CO BEDZIE SIE DZIALO PO TYM PLEBISCYCIE UMIERALNIA LICZY ZACHOROWAN WYKONCZA POLAKOW BRAKIEM TESTOW I ZANIZANIEM ZACHOROWAN
Autor niedziela, 03.05.2020 09:00
Trudno to ogarnąć. Jak dziennie przybywało chorych 100 to zatrzymano całą gospodarkę. Teraz dziennie zachorowań jest 300-500 otwierają galerie, przedszkola, żłobki, targowiska. Mam taki niepokuj, że będą u nas Włochy.
niedziela, 03.05.2020 09:26
Zamknęli gospodarkę bo myśleli że to opanują teraz nie mają na nagrody.
niedziela, 03.05.2020 09:29
Ludziska korzystajcie ze swobody bo po wyborach możecie tego nie mieć.
niedziela, 03.05.2020 09:34
Owcom swoboda nie jest potrzebna. Im wystarcza trochę trawy.
Abc niedziela, 03.05.2020 09:07
Noś maseczkę zachowaj odległość myj ręce nie pchają się tam gdzie jest dużo ludzi
niedziela, 03.05.2020 00:52
OPS czy i gdzie chodziły środowiskowe. Kto był pierwszy zarażony. Proszę się dowiedzieć aby nie było więcej osób zarażonych.
Bielawianka sobota, 02.05.2020 22:09
Panie Burmistrzu, czekamy na darmowe lub tanie maseczki dla SENIORÓW.
niedziela, 03.05.2020 00:04
SENIORZY W DOMU A NIE TARG I PO MARKETACH BIEGAĆ!!!
sobota, 02.05.2020 23:10
Prawda wszystko dla emerytów zobaczcie ile ich chodzi po mieście A mieli siedzieć w domu bo są w grupie ryzyka i gow...... sobie z tego robią
sobota, 02.05.2020 23:00
No bez jaj - na Orlenie po 1,50 przy zakupie 5 sztuk.
Emeryci dostali jakieś „plus”, to ich stać
niedziela, 03.05.2020 00:01
Wiesz ze to jednorazówki?
sobota, 02.05.2020 22:40
Nie dziaduj. Zainwestuj 5 zl w swoje zdrowie
Bielawianka sobota, 02.05.2020 22:55
W ościennych gminach wójtowie, burmistrzowie pamiętali o Seniorach- rozdając im maseczki.
sobota, 02.05.2020 22:57
Tak naprawdę, żeby się chronić, to dopiero TERAZ trzeba się zamknąć w domu.
sobota, 02.05.2020 22:56
Od 20 do 30 kwietnia to trochę ludzi się przewineło przezOPS strach się bać .Jeśli ktoś z tych osób się zgłosi to super ale jeżeli nie.........
sobota, 02.05.2020 21:31
Ludzie ogarnijcie sie. Wasze dzieciaki, nastolatki biegaja po mieście bez masek. Jest zakaz gromadzen a w parku czarno od młodzieży. Siedzą w duzych grupach, pala z jednej lufki. W marketach jeden przy drugim stoi przy regałach. Na targowisku zero zasad. Ogarnijcie się ta epidemia trwa. Chcecie zeby na tablicach przybylo nekrologow?
niedziela, 03.05.2020 08:14
Siedź w domu i się nie jaraj.
niedziela, 03.05.2020 08:00
Hej, nie wszyscy muszą nosić maski, ja na przykład mam astmę.
niedziela, 03.05.2020 08:06
To siedź w domu
niedziela, 03.05.2020 09:50
Nie moge siedzieć, bo normalnie pracuję i żyję.
KG sobota, 02.05.2020 22:14
Tak, targowisko to ściema, tak pięknie mówili o dezynfekcji, odległości, zasadach i uj jeden wielki z tego wyszedł. Patałachy z policji i straży miejskiej w dupie mają prawo, siedzą w tym swoim burdelu i patrzą,ale nie widzą totalnego rozprężenia.
sobota, 02.05.2020 21:45
A pod lodziarnia??? Dzien w dzien spotkania towarzyskie, zadnych zasad. Gdzie policja? Gdzie straz miejska?
? sobota, 02.05.2020 22:15
Kto tam robi lody?
sobota, 02.05.2020 18:10
Dalej otwierajcie wszystko i dla wszystkich, dalej uważajcie, że to tylko grypa. Zobaczymy co powiecie gdy spotka to kogoś z waszych rodzin. Ludzie ogłupieli i zapomnieli o zasadach bezpieczeństwa! Dużo zdrowia dla pracowników OPS!
ooo sobota, 02.05.2020 22:00
To jak sobie wyobrażasz : zamknąć wszystko ? Wszyscy tylko Włochy i Włochy. A tam przed pandemią umierało na dobę 1800 włochów. O tym nikt nie pisze. A zresztą nie ma na to leku i trzeba jakoś żyć. A na grype ile umiera ludzi . Panika rządzi....
sobota, 02.05.2020 22:11
To niech pracodawca zadba o przylbice, maseczki, rękawiczki i pleksy. A dla pracowników chodzących w teren kombinezony. Albo niech sam obsługuje klientów. Niestety, koronawirus zmienil i zmieni gospodarkę i rynek
sobota, 02.05.2020 22:28
A sama sobie, dla siebie nie możesz kupić, zadbać o siebie ????
niedziela, 03.05.2020 06:33
komputer i programy też mam kupić? Bo pracodawca to Twoim zdaniem góru? To kup sobie wszystkie sprzęty do swojej pracy i pracuj za najniższa. Gratuluję odwagi, współczuję głupoty.
niedziela, 03.05.2020 08:26
Była mowa o maseczkach a nie komputerach. Podpaski też ma ci pracodawca kupić do pracy ? A że pracujesz za najniższą, to miej do siebie pretensje !
niedziela, 03.05.2020 08:37
A tu masz rację. Pretensje mam do siebie, co faktu nie zmienia, że sytuacja życiowa zmusza mnie do pracy. Jak większość.
niedziela, 03.05.2020 08:47
Współczuję, że sytuacja życiowa zmusza Cię do pracy. To smutne.
niedziela, 03.05.2020 09:36
Niewolnicy MUSZĄ pracować.
sobota, 02.05.2020 22:14
Najlepiej jest dać pensje z pogranicza najniższej krajowej i kazać wracać do normalności. Śmiechu warte.
sobota, 02.05.2020 18:12
No te waryjaty ciongle kronżom i ja im wtedy mówiem idźcie precz a oni nie idom i plujom jadem
sobota, 02.05.2020 18:28
Bardzo proszę wszystki którzy korzystali z pomocy OSP zgłaszajcie się i dzwońcie do sanepidu to nie żarty możecie uratować ludzkie życia bądźmy odpowiedzialni wspólnie damy sobie radę,ale potrzebujemy zbiorowej odpowiedzialności.
sobota, 02.05.2020 23:29
OSP to ochotnicza strzaż pożarna.
OPS to ośrodek pomocy społecznej
sobota, 02.05.2020 18:57
Myślę ze jesteśmy odpowiedzialnym społeczeństwem i osoby które w tym czasie były w OPS zgłoszą ten fakt do Sanepidu.Zróbcie to dla naszego wspólnego dobra.
sobota, 02.05.2020 21:06
Nie jesteśmy odpowiedzialnym społeczeństwem, co widać na ulicach
sobota, 02.05.2020 21:15
... i po wynikach wyborów.
Fojerman sobota, 02.05.2020 18:59
OPS, jak już coś... OSP, a OPS, to dwie zupełnie różne instytucje, proszę nie mylić ich ze sobą.
sobota, 02.05.2020 20:56
To co się działo dziś na bielawskim targu przechodzi ludzkie pojęcie. Wpuszczali masę osób, a ludzie-głównie starsze osoby pchały się jak bydło...
sobota, 02.05.2020 22:46
Cześć sprzedajacych brak masek, brak plynow. Nie wstyd wam?
sobota, 02.05.2020 21:32
Niestety starsi ludzie nie stosują się do zasad bezpieczeństwa.
Pytajacy sobota, 02.05.2020 20:40
Zaraz. Stan zdrowia 3 osób jest na tyle poważny...... To znaczy od kiedy wiedzieliście o koronawirusie w OPS?
Laaa sobota, 02.05.2020 22:28
Jedna wielka ścienna i tyle ...
sobota, 02.05.2020 22:33
Człowieku głupi...żebyś nie musiał się przekonać na wlasnej skórze co to za choroba .
www sobota, 02.05.2020 22:38
Piszesz jakbyś przeszedł ta chorobę. czy masz wiedzę tylko z TV ????
www sobota, 02.05.2020 22:37
Prosze napisz co to za choroba ????
Mama sobota, 02.05.2020 21:53
I otworzą teraz żłobki i przedszkola i będziemy pisać o opiekunkach, rodzinach na kwarantannie.... Jestem przerażona tym co się dzieje
sobota, 02.05.2020 22:04
I wybory na siłę...
I. J. sobota, 02.05.2020 21:49
Teraz jak już poszło to pójdzie dalej. To nie jest ściema tylko wirus zabójca. Jak osoba zarażona z OPS miała kontakt z innymi to te inne też miały kontakt z innymi jak domino . Dbajcie o siebie , życzę zdrowia .
sobota, 02.05.2020 21:37
Maseczki, rekawiczki, plyn do dezynfekcji rak to podstawa jak gdzies wychodzicie. do sklepu, urzędu, na targ. Przestancie marudzic ze wam duszno, ze rekawiczki pieką itp. Zachowujcie odstep, nie spotykajcie sie ze starszymi osobami z rodziny. Może wtedy skala zagrozenia będzie mniejsza
sobota, 02.05.2020 21:42
#Siedziećwdomuipierdziećwstołek
sobota, 02.05.2020 21:10
Wszyscy co korzystają z OPS mają laptopy i internet więc na pewno będą poinformowani.
sobota, 02.05.2020 20:57
Może trochę się ogarniecie i zaczniecie myśleć jak będzie umierał ktoś z waszej rodziny w samotności i mękach to oprztyomniejecie!!!!!Co za kretyńskie komentarze zamiast wspólnie zapobiegać tragedii to banda idiotów pisze kretyńskie komentarze.Ogarnijcie się ludzie.
anna sobota, 02.05.2020 20:34
Najwyzszy czas wlaczyc myslenie nosic maseczki uwazac w sklepach na targu bo wirusa nie widac a zagraza kazdemu i nie powinno sie nikomu go zyczyc bo kazdy z nas to potencialny nosiciel troche wiecej empati i rozwagi a pokonamy to swinstwo
Bielawianka sobota, 02.05.2020 20:11
Jakbyście siedzieli na tyłkach, a nie latali do opsu jak poczochrani z byle czym, to by tego problemu nie było.
sobota, 02.05.2020 20:18
OPS jest od tego, żeby latać.
sobota, 02.05.2020 19:45
Koniecznie trzeba odizolować całą Bielawę !!!!
XXX sobota, 02.05.2020 21:41
Zgadza się !! Bo nam syfu z Dzierżoniowa przynoszą
sobota, 02.05.2020 19:47
Odizoluj sobie mózg dziwolągu
sobota, 02.05.2020 19:48
Bo w Bielawie nie myją rąk !!!
sobota, 02.05.2020 20:00
Dobry pomysł. Jakieś zasieki ?
XXX sobota, 02.05.2020 20:01
W tej sytuacji można sobie darować złośliwe uwagi. To nic nie kosztuje a dobrze świadczy o człowieku.
sobota, 02.05.2020 20:01
Pomysł dobry ale za późno. Kilka kat temu to trzeba było zrobić !
sobota, 02.05.2020 18:10
Ciekawe jak często pracownicy OPS odwiedzali Urząd Miejski i kiedy w związku z tym pierwsze przypadki i kwarantanna urzędu?
N sobota, 02.05.2020 21:24
Urząd jest zamknięty od dawna. Tylko ops normalnie działał
sobota, 02.05.2020 21:26
Kto ich zamknął i za co?
sobota, 02.05.2020 19:37
Czeba zbadać urzond cały start sanepit
sobota, 02.05.2020 17:03
Jeśli teraz burmistrz podejmie decyzję o otwarciu przedszkoli i żłobków to już nie będzie moim burmistrzem
sobota, 02.05.2020 21:23
Moim też nie...
sobota, 02.05.2020 20:17
Moim nigdy nie był i nie będzie, więc... kicha.
sobota, 02.05.2020 17:09
Moim też
sobota, 02.05.2020 20:16
A moim tak.
żulik sobota, 02.05.2020 19:48
To kto teras bendzie mi sponsorowal nalewki?
sobota, 02.05.2020 19:59
Odstaw nalewki i weź do ręki słownik języka polskiego.
sobota, 02.05.2020 20:02
Jezdem bezrobotnym polonizdom i znam słowniki w pamienci
sobota, 02.05.2020 19:38
Będzie druga Italia , to tylko kwestia czasu za bardzo wszyscy sobie poluzowali zwłaszcza młodzież
sobota, 02.05.2020 19:41
Ojej ! Ale wybory muszą się odbyć, koniecznie chcemy, żeby wybrać sobie Andżeja !!!
sobota, 02.05.2020 19:42
A kto to?
sobota, 02.05.2020 19:57
A... taki długopis
fake sobota, 02.05.2020 19:53
Kto może, niech wyjeżdża z Bielawy. Od 4tej rano ma być miastem zamkniętym. Armia w drodze.
Kaktus sobota, 02.05.2020 19:50
Kontakt z Sanepidem i wytyczne : cyt. "jak będzie gorączka i kaszel prosi się o dzwonienie na pogotowie...." No fajnie ! Tyle to każdy wie sam... Testowanie jest skuteczniejszą metodą rozprzestrzeniania się ... I to nie w momencie zaostrzenia się objawów... Wtedy to wiadomo, że pozostaje już tylko... leczenie. Ciekawe ilu korzystających więc z MOPS i pracowników, nieobjawowych jak do tej pory, zostanie przetestowanych...
adam bloj sobota, 02.05.2020 18:32
a kto bedzie wyplacal i tak marne zasilki jakas inna placowka musi to robic nie mozna ludzi zostawic bez pieniedzy !!!!
sobota, 02.05.2020 19:19
W końcu zamknęli to dziadostwo brawo
XXX sobota, 02.05.2020 19:50
To jednak prawda: głupich nie sieją sami rosną. Wszystkim pracownikom i ich rodzinom życzę zdrowia.
Xyz sobota, 02.05.2020 19:15
Może do pracy by się przydało iść...
sobota, 02.05.2020 18:42
Skoro takie marne, to nie bierz. Idź do pracy. Wcześniej nie było takiej kasy dla ludzi, a teraz są marne dla Ciebie, w głowie Ci się pomieszało, podejrzewam , że nie tylko tobie.
Poczekaj, niech się zmieni opcja rządząca, a zobaczysz co będziesz miał.
pracodawca sobota, 02.05.2020 18:35
Wszystkie świadczenia będą wstrzymane na czas pandemii, idź do pracy i wykorzystaj oszczędności.
Agat sobota, 02.05.2020 17:31
Z pewnością osoby starsze oraz bezdomne korzystają z Internetu dlatego się również z pewnością zgłoszą do sanepidu.
Masakra....
W takim przypadku sanepid winien przeprowadzić wywiad z pracownikami i w ten sposób wytypować osoby potencjalnie zarażone.
sobota, 02.05.2020 17:37
i to prawda
sobota, 02.05.2020 17:45
Dodam jeszcze ze osoby pracujące w OPS chodziły tez na zakupy i po mieście wiec ciężko będzie wyłapać wszystkich, a jedna osoba zaraza kolejne 4.
sobota, 02.05.2020 19:59
Jak każdy , bo wszyscy musimy jeść i funkcjonować
sobota, 02.05.2020 17:53
Ale przynajmniej można przebadać osoby, które były w ośrodku we wskazanych dniach.
sobota, 02.05.2020 19:21
Ostatniego kwietnia oraz 1Maja tlumy mlodziezy imprezowala na Gorze Parkowej bez maseczek!
sobota, 02.05.2020 19:18
Oj w końcu brawo
sobota, 02.05.2020 17:32
Ludzie sie poczuli tak jak Włosi pare tygodni temu.
W sklepach na ulicach wszyscy sie zachowuja jakby nigdy nic a do tego ciagle slysze "mądrusiów" którzy probuja mi wmawiac ze to "przeciez zwykla grypa".
Niestety to jest taki naród,ze zeby cokolwiek szlo w dobrym kierunku,to trzeba go trzymac krotko za morde.
sobota, 02.05.2020 19:04
Niestety w 100% prawda
Anna sobota, 02.05.2020 17:42
Nie wspomnę o zachowaniu dystansu! Coraz częsciej zapomina sie o tym!
sobota, 02.05.2020 18:25
I tu masz racje ! Bedzie za 2 tygodnie ITALIA 2 ........oby nie
Ronie sobota, 02.05.2020 17:35
Niestety prawda smutna ale prawdziwa.
Koronawirus sobota, 02.05.2020 18:45
Mam nadzieję że psełdo psychola z ops też dosięgnie ręka boska.Czekałam i czekam aż się do czekam.
Aaa sobota, 02.05.2020 17:16
A po ilu dniach od kontaktu z osobą zarażona pojawiają się objawy?
Fgh sobota, 02.05.2020 17:29
Tak po 4 - 5 dniach. A zarażać można po 3 dniach od zarażenia.
sobota, 02.05.2020 16:59
Oj, poważna sprawa.