Piława Górna - nowy tryb pracy Urzędu Miasta
Na mocy rozporządzenia z 2 listopada rząd wprowadził pracę zdalną w instytucjach administracji publicznej. Urząd Miasta w Piławie Górnej od 3 listopada pracuje na nowych zasadach.
Tryb zdalny nie dotyczy zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy mieszkańcom, funkcjonowania instytucji lub wynikających z przepisów prawa. Obywatele muszą mieć zapewnioną stałą pomoc, dlatego kierownicy urzędów mogą wyłączyć niektórych pracowników z zakresu pracy zdalnej.
Zgodnie z rozporządzeniem Urząd Miasta w Piławie Górnej przeszedł w nowy tryb pracy od 3 listopada do 4 grudnia br.
Będzie obsługiwał klientów w stałych godzinach, jednak: telefonicznie, mailowo, na platformie ePUAP lub w formie tradycyjnej korespondencji.
Pisma można przesyłać pocztą albo wrzucać do urny ustawionej w przedsionku budynku.
Osobiste wizyty rekomenduje się jedynie w sprawach pilnych, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu:
ADRESY E-MAIL i TELEFONY - KLIKNIJ TUTAJ
UM Piława Górna
Przeczytaj komentarze (2)
Komentarze (2)